ПОЧАЇВ-РАДА Офіційний сайт Почаївської міської ради
+38 (03546) 6-11-68
logo
  • Головна
    • Історія міста
    • Символи міста
    • Видатні діячі
    • Визначні місця
    • Водолазне морське судно «Почаїв»
  • Міська рада
    • Міський голова
    • Заступники
    • Склад постійних комісій
    • Виконавчий комітет
    • Організаційна структура
    • Депутатський склад
  • Сесії і виконком
    • Проекти рішень
    • Проекти рішень виконавчого комітету
    • Прийняті рішення сесії
    • Рішення виконавчого комітету
    • Результати поіменного голосування
    • Нормативні документи
    • Засідання постійних комісій (відео)
  • ЖКГ
    • Процедура відключення споживачів від систем ЦО (центрального опалення)
    • Тарифи на житлово-комунальні послуги
    • Комунальне майно
    • Правила благоустрою
  • Цивільний захист
    • Навчання населення діям у НС
    • Захисні споруди
    • Оповіщення та інформування населення
    • Евакуація
    • Рятувальники громади
    • БЖД в освіті
    • Місцева комісія з ПТЕБ та НС
    • Пункти обігріву
  • Контакти

Понад 2 млн 700 тис. застрахованих осіб отримали допомоги і страхові виплати від Фонду у 2018 році

Упродовж 2018 року за оперативними даними Фонд соціального страхування України профінансував здійснення виплат матеріального забезпечення, враховуючи допомогу по тимчасовій втраті працездатності і по вагітності та пологах, для більш ніж 2,5 млн застрахованих осіб на суму біля 12 млрд грн. Страхові виплати щомісяця фінансувались для понад 208 тис. потерпілих на виробництві та членів їх сімей, загальні видатки склали близько 7,8 млрд грн.

Нагадаємо, підставою для нарахування Фондом матеріального забезпечення є подана роботодавцем заява-розрахунок. З 01.10.2018 страхувальникам надано можливість надсилати заяви-розрахунки в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису з метою оптимізації та пришвидшення фінансування.

Право на допомогу по тимчасовій непрацездатності (компенсація втраченого заробітку за лікарняними листками), допомогу по вагітності та пологах виникає з настанням страхового випадку в період роботи (включаючи час випробування та день звільнення), зайняття підприємницькою та іншою діяльністю, якщо інше не передбачено законом. Підставою для призначення є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності, а в разі роботи за сумісництвом – копія листка непрацездатності, засвідчена підписом керівника і печаткою за основним місцем роботи. Також Фондом здійснюється фінансування допомоги на поховання застрахованої особи або члена сім’ї, що перебував на її утриманні.

Страхові виплати у зв’язку із травмою на виробництві або професійним захворюванням призначаються з дня встановлення інвалідності та виплачуються Фондом щомісячно. Крім того, Фонд соціального страхування України здійснює фінансування допомоги по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку та забезпечення медико-соціальними послугами, враховуючи всі витрати на лікування. З дня визначення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності настає право потерпілого на отримання одноразової допомоги.

Прес-служба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України

 

 

До уваги страхувальників

Кажуть, здоров’я - найдорожча приватна власність кожного, скарб, дарований та частенько непоцінований  вчасно. Згадуємо про нього, коли воно починає накульгувати. Коли доводиться працювати, як кажуть, на аптеку. На відновлення здоров’я при тимчасовій втраті працездатності люди витрачають чимало коштів і з нетерпінням очікують, коли Фонд соціального страхування виплатить за так званим лікарняним листком. До того ж, у 2018  році значно зросла кількість листків з тимчасової непрацездатності, тобто жителі області хворіють частіше. І щоб вчасно надавати матеріальне забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, працівникам відділень Фонду треба вчасно отримувати необхідні для цього документи. Бо на практиці є багато випадків, коли листки тимчасової втрати працездатності людини потрапляють до Фонду через місяць, а то й більше після завершення періоду лікування. Начальник відділу страхових виплат та матеріального забезпечення управління ВД ФССУ в Тернопільській області Валентина Лучин нагадує страхувальникам, що вони мають вчасно надавати Фонду необхідні документи. Відповідно і виплати не будуть затримуватися.

-  Не так давно, у жовтні минулого року,- зауважила Валентина Теодорівна, - набрав чинності новий  Порядок  фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві. Фондом соціального страхування проводилась активна роз’яснювальна робота з приводу заповнення нової форми звітності – заяви-розрахунку. І постійно наголошувалось: коли в застрахованої особи настає страховий випадок, пов’язаний з тимчасовою втратою працездатності, комісія чи уповноважений із соціального страхування підприємства на підставі поданих документів приймає рішення про призначення їй матеріального забезпечення. На підставі цього рішення страхувальник нараховує суми та оформляє заяву-розрахунок, яку передає до відділень УВД ФССУ в області за своїм місцем реєстрації не пізніше 5 робочих днів з дати прийняття комісією такого рішення.

Заява-розрахунок можна надавати  страхувальником у паперовому вигляді особисто до відділення, або надсилати в електронній формі із застосуванням електронного цифрового підпису, що також значно спрощує процедуру.

Інформація, внесена страхувальником до заяви-розрахунку, має повністю відповідати документам, на підставі яких здійснено призначення матеріального забезпечення та окремі виплати потерпілим на виробництві (членам їх сімей), і відображена в реєстрах бухгалтерського обліку. Відповідальність за достовірність даних, наведених у заяві-розрахунку, несе страхувальник.

Відділення, у разі потреби, може здійснювати обмін інформацією зі страхувальником – направляти запит щодо уточнення інформації, наведеної у заяві-розрахунку. Перевірка заяви-розрахунку, надання рекомендацій за її результатами, фінансування або надання обґрунтованої відмови у її прийнятті здійснюється відділеннями протягом десяти робочих днів після надходження документу.

Звертаємось до бухгалтерів та голів комісій із соціального страхування: щоб ваші працівники вчасно і в повному обсязі отримали належне матеріальне забезпечення, необхідно вчасно подавати листки тимчасової втрати працездатності.

Останні новини
Громадські слухання щодо обговорення проекту Детального плану території із зміною цільового призначення власних земельних ділянок для будівництва групи житлових будинків, господарських будівель і споруд за межами м. Почаїв
11.11.2024
Громадські слухання щодо обговорення проекту Детального плану території із зміною цільового призначення власних земельних ділянок для будівництва групи житлових будинків, господарських будівель і споруд за межами м. Почаїв>
Запрошуємо пройти опитування щодо пріоритетів регіонального розвитку  до 2027 року
11.11.2024
Запрошуємо пройти опитування щодо пріоритетів регіонального розвитку до 2027 року>
Запрошуємо до участі у „ХІІІ Форумі розвитку громадянського суспільства: час збиратися разом!”
08.11.2024
Запрошуємо до участі у „ХІІІ Форумі розвитку громадянського суспільства: час збиратися разом!”>
Глава держави взяв участь у саміті Європейської політичної спільноти, що відбувається в Будапешті.
08.11.2024
Глава держави взяв участь у саміті Європейської політичної спільноти, що відбувається в Будапешті.>
Стартувала друга хвиля програми з навчання та працевлаштування  ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин «Разом»
07.11.2024
Стартувала друга хвиля програми з навчання та працевлаштування ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин «Разом»>
ЦНАП Почаївської міської ради підвищує доступність послуг для громадян
06.11.2024
ЦНАП Почаївської міської ради підвищує доступність послуг для громадян>
Про скликання п’ятдесятої сесії Почаївської міської ради  восьмого скликання
05.11.2024
Про скликання п’ятдесятої сесії Почаївської міської ради восьмого скликання >
Про скликання позачергової сорок дев’ятої сесії Почаївської  міської ради восьмого скликання
29.10.2024
Про скликання позачергової сорок дев’ятої сесії Почаївської міської ради восьмого скликання>
Реабілітація дітей до трьох років, які народилися передчасно або хворими, є безоплатною для сімей внутрішньо переміщених осіб
29.10.2024
Реабілітація дітей до трьох років, які народилися передчасно або хворими, є безоплатною для сімей внутрішньо переміщених осіб>
Громадські слуханя щодо Детального плану території ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд із зміною цільового призначення власної земельної в селі Старий Почаїв, вул. Радивилівська, 35
28.10.2024
Громадські слуханя щодо Детального плану території ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд із зміною цільового призначення власної земельної в селі Старий Почаїв, вул. Радивилівська, 35>

ОГОЛОШЕННЯ!

  • Головна
    • Історія міста
    • Символи міста
    • Видатні діячі
    • Визначні місця
    • Водолазне морське судно «Почаїв»
  • Міська рада
    • Міський голова
    • Заступники
    • Склад постійних комісій
    • Виконавчий комітет
    • Організаційна структура
    • Депутатський склад
  • Сесії і виконком
    • Проекти рішень
    • Проекти рішень виконавчого комітету
    • Прийняті рішення сесії
    • Рішення виконавчого комітету
    • Результати поіменного голосування
    • Нормативні документи
    • Засідання постійних комісій (відео)
  • ЖКГ
    • Процедура відключення споживачів від систем ЦО (центрального опалення)
    • Тарифи на житлово-комунальні послуги
    • Комунальне майно
    • Правила благоустрою
  • Цивільний захист
    • Навчання населення діям у НС
    • Захисні споруди
    • Оповіщення та інформування населення
    • Евакуація
    • Рятувальники громади
    • БЖД в освіті
    • Місцева комісія з ПТЕБ та НС
    • Пункти обігріву
  • Контакти
2015 Почаїв-Рада
м. Почаїв, площа Тараса Шевченка, 16 +38 (03546) 6-11-68
створення сайтів веб студія "SUFIX"